یا اباصالح ادرکنی

تقدیم به قلب نازنین حضرت ولی عصر مهدی صاحب زمان ارواحنا فداه.... آیا برای ظهور آماده ایم؟

یا اباصالح ادرکنی

تقدیم به قلب نازنین حضرت ولی عصر مهدی صاحب زمان ارواحنا فداه.... آیا برای ظهور آماده ایم؟

دست‌ها «مرگ بر آمریکا» را فریاد زدند


در آستانه فرارسیدن ۱۳ آبان

امسال در آستانه ۱۳ آبان جنبش مردمی با عناوینی چون «#چرا_مرگ_برآمریکا» و «فریاد دست‌ها» در شبکه‌های اجتماعی، به خصوص اینستاگرام به راه افتاده است.

خبرگزاری فارس: دست‌ها «مرگ بر آمریکا» را فریاد زدند+تصاویر

فردا 13 آبان است روزی که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران روزی به یاد ماندنی است. در روز 13 آبان 1357، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت های آمریکا در ایران، راه پیمایی کردند، ولی دژخیمان رژیم شاه، به آنان حمله کرد و آنان را به خاک و خون کشید و یک سال بعد در همین روز، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه ی جاسوسی آمریکا در تهران را تسخیر کردند.

آن چه در طول این سال های پس از انقلاب اسلامی تغییر نکرده است سیاست های خصمانه و جهانخوارانه آمریکا در قبال ایران و سایر ملت های مظلوم است اما برخی افراد معدودی در داخل کشور به خصوص در سال های اخیر و در کوران مذاکرات خواهان برقراری ارتباط با شیطان بزرگ شدند.

به همین مناسبت امسال در آستانه 13 آبان جنبش مردمی با عناوینی چون «#چرا_مرگ_برآمریکا» و «فریاد دست ها» در شبکه های اجتماعی، به خصوص اینستاگرام به راه افتاده است که مردم در آن با نوشتن دلیل دشمنی‌ششان با شیطان بزرگ بر کف دستشان مخالفتشان را  باسیاست‌های آمریکا فریاد زدند.


نظرات 1 + ارسال نظر

مرگ برآمریکابه خاطرظلم هایی که تاامروز کردن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.